Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Camino.

16. 12. 2011 0:25
2001 v Rajasthanu...

docetla jsem se v Lonely Planet, ze nemam vynechat kino v Jaipuru. Byl to zazitek, ale vydrzela jsem pouze do prestavky. Drevene sedacky, nesmirne nepohodlne svym sklonem dozadu, rodiny i s miminy, soused vedle mne si sundal sandale a v tureckem posezeni jsem mela bose nohy asi 40cm od nosu. Konec filmu jsem pochopitelne nevidela, pri prijezdu do Pushkaru najednou zemetreseni v Gujaratu a veskera media kolapsovala. Dala jsem si na tyden camel safari se dvema z Anglie a ti mi pak po vecerech u ohne film dovypraveli. V Kanade mame indicky kanal v televizi a tak na to obcas koukam. Bloger jste dobry....v diskusi se s Vami hadam;-)

0 0
možnosti
  • Počet článků 59
  • Celková karma 0
  • Průměrná čtenost 2073x
Absolvent marketingových komunikací (Bc.) a mediálních studií (Mgr.), fanoušek (nejen) indické kinematografie a neúnavný diskutér...