Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.
KS

Tuubeen

31. 3. 2011 8:27
Turecký Don Quijote?

Díky za kvalitní článek.

Napadá mě, že možná vy byste mohl vědět, fragment jakého že filmu jsem to asi před půl rokem viděla na Arte - šlo o příběh muže ne moc bohatého, ale velmi zbožného (kál se i za erotické sny :) ) a naivního, předpokládajícího vysoké morální kvality i u svého okolí, ktterý měl kvůli tomu i potíže v práci. Bohužel jsem od filmu musela odejít ve chvíli, kdy hrdina nafasoval mladou manželku... Taky to bylo více než koukatelné.

0 0
možnosti
ML

Niktor

31. 3. 2011 11:21
0 0
možnosti
F

fontana

30. 3. 2011 20:30
Dobré počtení

Pane Libichere, turecký film jsem zatím viděl jen jeden, Yol, a to mě přivádí k jednomu z jeho tvůrců, Zulfu Livaneli (jeho jméno se netroufám skloňovat). Znám ho a miluju ho jako skladatele a zpevaka a pokud víte něco o jeho filmové tvorbě, budu vděčný za informace.

0 0
možnosti
ML

Niktor

30. 3. 2011 20:51
Re: Dobré počtení

Livaneli v minulém roce natočil podle mého vcelku průměrný film o Atatürkovi jménem Veda - http://www.youtube.com/watch?v=q47viQMBPOQ , jeho zbývající tři filmy, Yer Demir Gök Bakir, Şahmaran a Sis jsou dostupné jen na VCD (tedy v dost špatné audiovizuální kvalitě). K tomu prvnímu jsou i anglické titulky, u dalších dvou si nejsem jistý.

Podle Livaneliho románu byl jina natočený film Mutluluk, k němuž jsou na internetu i snesitelné titulky v češtině - http://www.csfd.cz/film/255108-dokonale-stesti/strana-1/

0 0
možnosti
DN:

dobrá nálada :D

30. 3. 2011 19:49
jé, děkuji za zajímavý článek.

Mám moc ráda tureckou hudbu. Turecký film jsem viděla jen jeden "  issiz adam  ", a to na doporuceni z videoklipu Emre Aydin, ale docela to bylo koukatelne. A pak mám moc ráda hudbu ze serialu Menekse ile Halil.

0 0
možnosti
  • Počet článků 59
  • Celková karma 0
  • Průměrná čtenost 2073x
Absolvent marketingových komunikací (Bc.) a mediálních studií (Mgr.), fanoušek (nejen) indické kinematografie a neúnavný diskutér...